Gde se nalazite?

Mi se nalazimo na lokaciji Borska 45e u Beogradu i klikom na ovu adresu će vam se pokazati kontakt stranica sa mapom uz pomoć koje ćete sagledati najlakši način da dođete do nas. Ako je to u interesu posla, doći ćemo i mi kod vas. Svesni odgovornosti i brinući o tome kakav je vaš “Packing identity”, ne oklevajte i kontaktirajte nas jer ćemo u svakom trenutku moći da Vam damo najbolji mogući kvalitet za date uslove.

Kakav je kvalitet robe?

Da li ste ikada razmišljali da jedna polietilenska “treger” kesa nosi 1000 do 1500 puta svoju težinu? Kod svake vrste “treger” kesa stoji koliko opterećenja ona podnosi. Toga se treba pridržavati. Opis proizvoda će vam dati osnovne informacije o tehničko – tehnološkim karakteristikama tog proizvoda.

Za preko 23 godine rada stekli smo značajan broj kupaca za koje kažemo da su naši partneri – oni koriste našu ambalažu. Ko zna koliko puta ste kući poneli nešto pakovano u kesi koju smo proizveli, bacili smeće u kesi koju smi mi proizveli. Preko četiri stotine zadovoljnih kupaca. Ali bez obzira na to što nam ne nedostaje reputacija, mnogo će nam značiti da vaše primedbe ili pohvale opišete u okviru forme na strani kontakt. To je u interesu poboljašanja kvaliteta.

Da li možemo da radimi po Vašem zahtevu?

Da, sa velikim zadovoljstvom. Imamo veliki asortiman različitih kesa, ali ako tu ne nalazite ono što vam treba mi ćemo rado udovoljiti Vašem specifičnom zahtevu i uraditi kesu/kutiju/omotni papir kakav Vi želite. Sa vašim znakom i reklamnim tekstom. Možda papirnu natronsku kesu ili džak sa vašim znakom.

U delu Pakovanje po Vašem zahtevu nalazi se opcija “opišite vaš zahtev” gde je u formi upitnika dato šta sve vaš zahtev treba da sadrži da bismo mogli da vam damo ponudu za štampu sa vašim znakom na ambalaži koja vam je potrebna. Kada nam pošaljete Vaš popunjeni upitnik, učinićemo sve da sa vama nađemo optimalno rešenje. Praktično, estetski i finansijski.

Dostava na teritoriji Beograda

Ako je kupac na užoj teritoriji Beograda, Delfin d.o.o. se obavezuje da će robu besplatno dostaviti svojim vozilom i to:

  • Ako je iznos plaćenog predračuna veći ili jednak od 5.000,00 dinara a manji od 10.000,00 dinara: Delfin d.o.o. i kupac zajednički usaglašavaju dostavu i vreme isporuke. Obe strane su saglasne da taj rok isporuke ne sme biti duži od 5 radnih dana od dana plaćanja predračuna.
  • Ako je iznos plaćenog predračuna veći ili jednak od 10.000,00 dinara: najkasnije u roku od 2 radna dana od dana plaćanja predračuna.

Kupac se obavezuje da će redovno pratiti stanje svojih zaliha tako da blagovremenom narudžbom spreči eventualne greške ishitrenih isporuka u koje bi mogao da upadne dobavljač.

NAPOMENA: Samo gradske opštine (11000-11090), prigradske opštine spadaju u odeljak “Dostava na teritoriji Srbije”). Prilikom poručivanja obavezno upišite osnovni poštanski broj Vaše opštine da bi Vam se prikazala opcija besplatne dostave.  

Dostava na teritoriji Srbije

Delfin d.o.o. je obavezan u roku od 2 radna dana (uglavom bude i istog dana ukoliko je uplata legla pre 12h) po prijemu izveštaja o uplati kupca po ispostavljenom predračunu da pošalje naručenu i plaćenu robu. Slanje robe će se obaviti preko kurirske službe DailyExpress. Troškove slanja snosi kupac i oni će biti definisani na predračunu. Uz robu kupac će dobiti i original računa po plaćenom predračunu. O svakoj pošiljci Delfin d.o.o. obaveštava kupca (primaoca) telefonom ili elektronskom poštom (email) i istovremeno proverava tačnost izvšene isporuke u odnosu na naručenu robu.

Za slučaj da roba poslata kurirskom službom ne odgovara robi koja je plaćena (naručena) kupac je obavezan da odmah obavesti pošiljaoca (Delfin d.o.o.) kako bi dogovorili zamenu i uskladili isporuku sa robom iz predračuna (računa). Dokumente potrebne za evidenciju dobavljača koji su u sistemu PDV-a kupac može preuzeti sa strane početka trenutne strane ili klikom ovde.